Artikel top billede

Boozt anvender kunstig intelligens til at høste besparelser - men begrænser selv brugen med særligt princip

Hos det digitale stormagasin Boozt ser man et enormt potentiale i brugen af kunstig intelligens, der kan effektivisere arbejdsgange og sikre, at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på, hvordan biledegenkendelse baseret på kunstig intelligens sikrer at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet
  • Få indblik i Boozts princip om menneskelig kontakt, der skal sikrer at selskabets kundeservice forbliver nærværende i en tid med mere og mere kunstig intelligens
  • Få også indsigt i et stort kunstig intelligens-projekt, som Boozt valgte at opgive
1.122
5:45 min
Som AI-chef i e-handelsvirksomheden Boozt arbejder danske Steffan Andersen i en branche, der traditionelt set er præget af barberbladstynde marginer.

Det betyder også, at effektiviseringer via kunstig intelligens i særlig grad kan være betydningsfulde her, ikke mindst når de tages i brug i stor skala.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter